
Wij zijn op zoek naar een Event Manager die ons kleine, zeer professionele team komt versterken!
Heb jij een passie voor eventmanagement en wil je helpen bij het samenbrengen van de top van Nederland rondom cruciale transformatie-uitdagingen? Wij bieden je de kans om je event management skills toe te passen bij ons kleine maar uiterst professionele team, waar je dagelijks werkt aan maatschappelijke vraagstukken die er écht toe doen.
Wat ga jij doen?
Je bent verantwoordelijk voor het opstarten, organisatorisch vormgeven en uitvoeren van evenementen, deels in samenwerking met onze partners. Op basis van jouw ervaring, contacten met leveranciers en inzichten, organiseer je zelfstandig bijeenkomsten, forums en rondetafelgesprekken die echte verandering teweegbrengen. Daarnaast denk je op strategisch niveau mee over beslissingen die gemaakt worden rondom de jaarplanning en content – jouw stem wordt gehoord en je ideeën maken verschil.
Wie zijn wij?
Transformation Forums is een onafhankelijke organisatie die topbestuurders uit de publieke en private sector samenbrengt rondom verschillende actuele transformatie thema’s. Bedrijven en overheden moeten zich continu aanpassen aan de snel veranderende wereld en dat vraagt veel. Precies daarom faciliteren wij round tables en forums waar de top van Nederland het gesprek aangaat over onderwerpen rondom geopolitiek, technologie, duurzaamheid en de maatschappij.
Waarom dit belangrijk is: Jij draagt direct bij aan gesprekken die de koers van Nederland bepalen op gebied van klimaat, technologie en sociale vraagstukken. Naast deze impactvolle bijeenkomsten brengen wij 3 tot 4 keer per jaar een online publicatie uit met interviews, columns en expert artikelen.
Wie ben jij?
Je bent perfect in staat om een (strategische) event planning te maken en deze praktisch toe te passen. Als geen ander kun jij een visie omzetten in een haalbaar event plan. Je bent een relatiebouwer pur sang en voor de externe en interne klant een partner die meedenkt. Je hebt affiniteit met onze doelgroep en je begrijpt goed waar zij naar op zoek zijn.
Multitasking is een van je talenten en je kunt makkelijk overzicht houden over meerdere evenementen en projecten. Daarbij houd je oog voor details, ga je nauwkeurig te werk en weet je met de grootste precisie draaiboeken in elkaar te zetten. Op locatie ben je een echte doener en steek je graag de handen uit de mouwen.
Je herkent jezelf in onze drie kernwaarden: betrokken, zorgvuldig en persoonlijk. Je vindt het prettig om samen te werken in een team en je voelt je thuis in een kleine, professionele en informele organisatie. Naast al dat werk vinden we het zeker ook belangrijk om te ontspannen met elkaar, tijdens een borrel, varen door de grachten in de zon of een teambuildingactiviteit met overnachting op mooie locaties.
Jouw verantwoordelijkheden
- Strategische planning: Lange termijn event planning en de vertaalslag maken van onze visie en strategie naar de evenementen.
- Stakeholder management: Uitnodigen van en contact onderhouden met de juiste deelnemers, zowel qua doelgroep als qua aantal, altijd in relatie tot het thema en partnerwensen.
- Data & insights: Het bijhouden van alle informatie met betrekking tot de deelnemers en analyseren van trends.
- End-to-end eventmanagement: Van begin tot eind regelen en organiseren van alle praktische zaken, waarbij je garant staat voor een optimale event beleving.
- Budget & teamleiding: Bewaken van het beschikbare budget en leiding geven aan meewerkende collega’s en leveranciers.
- Continue verbetering: Na afloop evalueren en verbeteringen doorvoeren zodat de volgende editie nóg beter wordt.
Wat verwachten we van jou?
- HBO+ werk- en denkniveau.
- 3-5 jaar werkervaring binnen de evenementen-, hospitality-, media-, marketing-, congressen of vergelijkbare branche (talent en drive wegen zwaar mee!).
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Drive, enthousiasme, humor en kwaliteit.
- Doorknallen rond en op een event, ook in de avonden.
- Zowel denker als doener – geboren met nieuwsgierigheid, ondernemerschap, stressbestendigheid en ga altijd voor het beste resultaat.
- Je neemt verantwoordelijkheid en denkt in oplossingen.
- Ondernemende houding: je pakt op wat er moet gebeuren en hebt focus op het eindresultaat.
- Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.
- In bezit van een rijbewijs i.v.m bezoek aan evenementen en klanten (eigen auto is een pré).
Wat bieden wij?
Financieel & praktisch:
- Een salarisrange tussen de €3.500 en €5.000 bruto op basis van ervaring
- Reis- en telefoonkosten vergoeding en werklaptop
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Ontwikkeling & groei:
- Doorgroeimogelijkheden naar senior event manager of strategische rollen
- Training en begeleiding van zowel interne collega’s als externe senior event managers uit ons netwerk
- Steile leercurve door veel verantwoordelijkheden in ons kleine team – bij de juiste instelling leer je hier in 2 jaar wat je elders in 5 jaar leert
- Ontwikkel mogelijkheden; opties voor relevante cursussen, conferenties etc.
- Toegang tot ons unieke netwerk voor je eigen professionele ontwikkeling
Werkomgeving & cultuur:
- Direct impact maken – jouw werk draagt bij aan belangrijke maatschappelijke gesprekken
- Een inspirerende kantooromgeving met veel licht, maar we houden er ook van om op andere locaties te werken
- Hybride werken: gemiddeld 2 dagen thuis, 3 dagen kantoor – flexibiliteit waar nodig
- Een kans om je verder te ontwikkelen in een ondernemende omgeving waar veel gebeurt
- Mentorship van ervaren professionals in ons netwerk
Team & cultuur:
- Klein, hecht team waar jouw stem wordt gehoord
- Informele, professionele sfeer met ruimte voor persoonlijke groei
- Reguliere teamuitjes en borrels
- Inclusieve werkomgeving waar diversiteit wordt gewaardeerd
Klaar voor de volgende stap?
Gewenste startdatum: In overleg
Ben jij klaar om jouw event management skills in te zetten voor betekenisvolle bijeenkomsten die Nederland vooruithelpen? We kijken uit naar je reactie!
Stuur ons je CV en motivatiebrief waarin je laat zien waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team – we zijn benieuwd naar jouw verhaal! Je kan deze richten aan Dominique Koek (dominique.koek@transformationforums.com). Heb je nog vragen? Bellen kan altijd met onze externe event adviseur Amanda Habing die ons team als geen ander kent via +31 6 30521595.
“Bij Transformation Forums draag je niet alleen bij aan succesvolle events – je helpt mee aan het vormgeven van de toekomst van Nederland.”
Opleidingsniveau
HBO
Plaats
Amstelveen
Werkuren
Circa 32-40 uur per week